حقوق قضایی

حقوق قضایی
اطلاعات حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حقوق قضایی و آدرس hoghoughsabt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مردی که به همسرش شک داشت، نیمه شب او را کشت

روزنامه خراسان: جنایتی هولناک، این بار در یکی از روستاهای تربت حیدریه در نیمه های شب به وقوع پیوست. این قاتل ۳۳ ساله که دختربچه ای ۲ ساله دارد به دنبال مراسم آشتی کنان با همسرش، به منزل خود عزیمت کرد.

وی که نسبت به همسرش دچار بدبینی شده بود، نیمه شب هنگامی که همسرش در خواب عمیق بود با چاقو به وی حمله کرد. وقتی زن جوان سراسیمه از خواب بیدار شد، در مقابل همسرش مقاومت کرد به طوری که تیغه چاقو کف دستش را شکافت. اما تلاش او بی فایده بود و مرد شکاک با ضربات چاقو او را به قتل رساند. متهم خود را به ماموران انتظامی معرفی کرد.
قاضی حسین زردادی بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب تربت حیدریه ضمن تایید این خبر گفت: قاتل اعتراف کرده است که قصد کشتن دختر خردسالش را نیز به دلیل بدبینی نسبت به همسرش داشته اما از این کار منصرف شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, ] [ 18:10 ] [ هادی حیدریان وکیل قوه قضاییه ،کارشناس حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی وکارشناسی ارشد حقوق جزاوجرم شناسی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: